Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
10. září 2011 v 19:38
Admin Michal
Právě jsem přišel - obrázky super...
10. září 2011 v 13:24
gema
jak se ti libi nové obrázky?

10. září 2011 v 13:23
gema
co ale jsem si všiml, při startech rusové upřednostňují "přirozené odpoutání" a po plynu sahají velice málo
10. září 2011 v 13:21
gema
podle mě to prvotně technická chyba nebyla, rusové zase nejsou tak blbý
10. září 2011 v 13:20
gema
No právě ale je to brutalní to nastavení
10. září 2011 v 12:56
Admin
Tak se omlouvám, při důkladném shlédnutí videa je stabilizátor v mínusu a to naplno. Jinak klapky pro JAK-42 jsou pro vzlet +20, přistání +45.
10. září 2011 v 12:48
Admin Michal
Při trim +8,7 se JAK-42 sám vznese v polovině dráhy bez zásahu lidského faktoru při rychlosti cca 117kts.
10. září 2011 v 11:46
gema
Pořád je to míN'než 20 stapnu, a viděl si ten stabilizator?
10. září 2011 v 11:43
Admin Michal
Dobré ranko - tak palivem to asi nebylo. Ale věř jim, zatlučou co se dá. Je přidané video a jeden článek. Ten podařený start je taky s dost vysunutýma klapkama...
10. září 2011 v 11:42
gema
tak nikde nic nového, asi až v pondělí, rusi

10. září 2011 v 11:37
gema
zdarec

10. září 2011 v 10:46
Admin Michal
Zdravím.
10. září 2011 v 08:50
griff
ahoj
10. září 2011 v 04:20
Gema
jj dobrou a hezky se vyspi, jeste jednou gratuluji
10. září 2011 v 04:19
Admin
Jdu do pelechu. Tupolevů si vážim. www.tupolev.ru - maj úroveň Airbusu 320. Dobrou noc ;)
10. září 2011 v 04:16
Gema
vis kam tim mírim, nebylo by to poprve
10. září 2011 v 04:15
Admin
... a pilota...

10. září 2011 v 04:14
Gema
ale závisí to na váze letadla

10. září 2011 v 04:11
Admin
Vliv určitě trim má. U každého letadla je zapotřebí buď uvážením, nebo výpočtem provést nastavení trimu pro start. Já toto u sportovního letadla dělám uvážením, ale například dlouhý Boeing 757 potřebuje přesný rozpočet.
10. září 2011 v 04:10
Gema
ještě u tu 134 to byl problém spíše ergonometrie pil prostoru, Stity pak byly trvale aretovány