Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
10. září 2011 v 19:38
Admin Michal
Právě jsem přišel - obrázky super...
10. září 2011 v 13:24
gema
jak se ti libi nové obrázky?
10. září 2011 v 13:23
gema
co ale jsem si všiml, při startech rusové upřednostňují "přirozené odpoutání" a po plynu sahají velice málo
10. září 2011 v 13:21
gema
podle mě to prvotně technická chyba nebyla, rusové zase nejsou tak blbý
10. září 2011 v 13:20
gema
No právě ale je to brutalní to nastavení
10. září 2011 v 12:56
Admin
Tak se omlouvám, při důkladném shlédnutí videa je stabilizátor v mínusu a to naplno. Jinak klapky pro JAK-42 jsou pro vzlet +20, přistání +45.
10. září 2011 v 12:48
Admin Michal
Při trim +8,7 se JAK-42 sám vznese v polovině dráhy bez zásahu lidského faktoru při rychlosti cca 117kts.
10. září 2011 v 11:46
gema
Pořád je to míN'než 20 stapnu, a viděl si ten stabilizator?
10. září 2011 v 11:43
Admin Michal
Dobré ranko - tak palivem to asi nebylo. Ale věř jim, zatlučou co se dá. Je přidané video a jeden článek. Ten podařený start je taky s dost vysunutýma klapkama...
10. září 2011 v 11:42
gema
tak nikde nic nového, asi až v pondělí, rusi
10. září 2011 v 11:37
gema
zdarec
10. září 2011 v 10:46
Admin Michal
Zdravím.
10. září 2011 v 08:50
griff
ahoj
10. září 2011 v 04:20
Gema
jj dobrou a hezky se vyspi, jeste jednou gratuluji
10. září 2011 v 04:19
Admin
Jdu do pelechu. Tupolevů si vážim. www.tupolev.ru - maj úroveň Airbusu 320. Dobrou noc ;)
10. září 2011 v 04:16
Gema
vis kam tim mírim, nebylo by to poprve
10. září 2011 v 04:15
Admin
... a pilota...
10. září 2011 v 04:14
Gema
ale závisí to na váze letadla
10. září 2011 v 04:11
Admin
Vliv určitě trim má. U každého letadla je zapotřebí buď uvážením, nebo výpočtem provést nastavení trimu pro start. Já toto u sportovního letadla dělám uvážením, ale například dlouhý Boeing 757 potřebuje přesný rozpočet.
10. září 2011 v 04:10
Gema
ještě u tu 134 to byl problém spíše ergonometrie pil prostoru, Stity pak byly trvale aretovány
<< na začátek | < předchozí   | ... 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... |   další > | na konec >>