Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
16. září 2011 v 01:26
Admin
16. září 2011 v 00:46
gema
OK jdu do peří, zítra anglina to zas bude pogrom

16. září 2011 v 00:35
Admin
Jeppessenu věřím, tak i Tobě. Zřejmě je jedna v rozestavbě, nebo nepoužitá. Katastrofy UFO a tak dále mně nezajímají. Také, jak sis jistě stačil všimnout, zajímají mě fakta a těch se snažím držet. Občas je to ale těžké. Tam napíšou to, tam něco jinýho. Já jsem Čech a tak tím hůře pro mě hledat po ruských sajtech. Ale počkám většinou alespoň na 2 zdroje. S Tebou je spolupráce fajn.
16. září 2011 v 00:29
gema
v jeppessenu je jich 5. AiP jsem nestudoval

16. září 2011 v 00:26
gema
Takových videí jsem viděl, kde pitvali mimozemštana, ufo, střelbu do přeživších ve 101 atd. Pokud se dobře vystříhne sequence z kontextu jde vše. Mimo jiné každý kdo se o to trochu zajímá tak ví že 154 má za centroplánem vzduchové zásobníky. Ale pokud chceš posouvat tuto diskuzi na platformu senzací, tak toho já se účastnit nemusím. Já jsem pro fakta a ne dohady.
16. září 2011 v 00:03
Admin
Nájezdů tam vidím 6, ale zadní může být polní cesta ;)
15. září 2011 v 23:59
gema
Podle jeppessen je tam pět nájezdů odhaduji tak poslední ve 2-3 dráhy
15. září 2011 v 23:54
gema
Mě totiž už asi 12 verze co se stalo, a stalo se později kachnou iritují. Abych tak řekl. Psal jsem, počkám si do prosince na zprávu

15. září 2011 v 23:52
gema
A co myslíš že jim jako řekne? Že se půjdou mírnix týrnix projít po parku a v pohodě jim odpoví? Ten podle mě jestli něco řekne tak vše bylo ok a pak byl výbuch.To si myslím já. Kdo zažil pitomou autonehodu, at tu napíše co si pamatoval a to rychlosti téměř 3x menší
15. září 2011 v 23:50
Admin
Ale pokud maj hodně letadel, nebo alespoň podvozků ke zničení - tak prosím...
15. září 2011 v 23:48
Admin
Já bych na jejich místě neplánoval rekonstrukci, do výslechu korunního svědka...
15. září 2011 v 23:46
gema
To je ale blbost.
cituji: Většina nezainteresovaných bude věnovat pozornost výsledkům živé rekonstrukce. Zapomenou na výpověď palubního inženýra - na to se zřejmě vsází.
proč by to dělali, nemlžili ani u poláků tak proč tady? mimo to je tam x cizinců, to se ti nepovedlo

15. září 2011 v 23:43
gema
Kolik policajtů se zabije, když tři utonou v lodce?
Šest, tři normálně a tři při rekonstrukci.
To samé bylo v bratislavě, při rekonstrukci pádu vrtulníku s paní Husákovou se málem při rekonstrukci taky zabili
15. září 2011 v 23:32
Admin
Alin, dík za zajímavé odkazy. Výpověď profesionálů jsou za vše hovořící. Sám jsem se zamýšlel, proč startoval z poloviny dráhy. Tam nevede žádná pojížděcí dráha. Že by měli za sebou 500m a před sebou 2500m - tomu už rozumím. A je to z obou stran, tedy jak z 05, tak i 23. Je to skutečně 3x !!! 800m ještě s rezervou pro vzlet. Pro přerušení vzletu bylo tedy opravdu hodně času. A možná proto se rozhodli pomalu nabrat rychlost do vzletové. Ale to je také nepravděpodobné. Já, coby pilot, bych mohl snažit se odlepit to za každou cenu, ale co při přistání?
15. září 2011 v 22:55
Alin
15. září 2011 v 21:57
gema
Všichni oficiálové mlčí. To s tím odvlečením pozornosti jsem nepochopil
15. září 2011 v 19:35
Admin
Gema - jsi tady? Hledám originál poslední zprávy na RJ, ale zatím marně. Bývá zvykem, že co se vypustí a někomu se to v Rusku nelíbí, tak to prostě stáhnou...
15. září 2011 v 19:12
Admin
Uvidíme, co ukáže rekonstrukce v reále...
15. září 2011 v 14:57
Admin
Fakt je ten, že při pohledu na oficiální video startu není vidět žádný dým z podvozku a to by v případě zatažené parkovací brzdy, vzhledem k přehřátí součástí podvozku, zřejmě vidět byl.
15. září 2011 v 14:47
Admin
Přeji všem dobrý den. Kolem celé věci je tolik otazníků, že záměrně do diskuze nezasahuji a čekám na další výsledky vyšetřování. Ty by měly být známy zítra, po výslechu přeživšího člena posádky.
Nikde není zmíněno, že piloti, či palubní inženýr před letem "požili". Uvedl jsem pouze skutečnost, že neprošli zkouškou na alkohol. Možná jsem měl zvolit správnější formulaci:" Posádka nebyla podrobena zkoušce na alkohol." Zkouška se provádí namátkou.