Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
25. září 2011 v 02:58
Admin
2 Štěpán:
Rusové nejsou špatný lidi. Jen tam jde o moc peněz a jsou tam síly, o kterých se Ti ani nesnilo. Lid je to dobrý, ale vládu maj naprd...
25. září 2011 v 02:55
Admin
2 Gema:
No vidim, že nic kloudnýho nevidim. Asi jsi měl pravdu, že se pravdu buď nikdy nedozvíme, nebo až na Novij God... :-(
25. září 2011 v 02:51
Admin Michal
Bohužel, je to tak. Někdo říká, že záběry z mobilu jsou montáž. Já jim ale věřim. K Rusku mám dobrý vztah, ale k jejich systému informovanosti lidí nikoliv. Jsou to loutky na šňůrkách pana Putina. I Medvěděv je taková loutka, která musí dělat to, co se mu řekne. Sám jsem z Prahy a téma sleduji naprosto nezaujatě. Snažím se na této stránce přinášet oficiální sdělení a na diskusním fóru se dá spekulovat. Rus nejsem a ani proti Rusku osobně nic nemám, spíš naopak. Mám tam hodně přátel. Tím ale nemůžu omluvit stahování informací ze serverů "na příkaz". Je tomu tak i teď, stejně, jako to bylo se Smolenskem.

25. září 2011 v 02:22
Štěpán
Mě jen mrzí že Rusové jsou pořád ve všem Rusové ... tzn. lžou, mlží a zase lžou. Ta minulá hávarie s těmi poláky taky ... pravdy se člověk od nich nikdy nedoví.

24. září 2011 v 20:49
Admin
Nojo - a palubní inženýr se prý procházel při vzletu po letadle. To se toho zase dozvíme. MAK je velice strohý...
22. září 2011 v 21:06
gema
op, vidíš

22. září 2011 v 21:06
gema
Vydíš, už se konečně zabývají přetížením, resp špatným rozpočtem váhy nákladu letadla
19. září 2011 v 14:52
Admin Michal
U havárie TU-134 nechápu, proč se snaží část viny shodit na navigátora? 100g vodky ho určitě nevyvedlo z míry. Kapitán se rozhodl přistát bez pomoci přístrojů za špatné viditelnosti? Tomu říkám nezodpovědnost. VFR naslepo :-(
19. září 2011 v 14:46
Admin Michal
No nevim, nevim. Zablokovaný (zajištěný) knipl? Před každým startem se již na stojánce a při pojíždění kontroluje jeho plynulý chod. Navíc, jak MAK uvádí, byla provedena "letecká modlitba" podle check-listu dvakrát.
19. září 2011 v 11:26
gema
To Alin kolikátá že už je to příčina? Spekulace spekulace a zase spekulace. Jedno je jisté letadlo samo od sebe nespadne. To je vedle útoku ufo ta nejpravděpodobnější příčina

19. září 2011 v 11:23
gema
Psal jsem, že mám zatím koho se zeptat ne

19. září 2011 v 09:42
Alin
19. září 2011 v 02:15
Admin
...ale samozřejmě na jiném letišti a ne u mojí manželky...

19. září 2011 v 02:14
Admin
Ok, tak teď už musim jen zažádat u manželky přistání na letišti v naší ložnici ;) Dobrou noc všem a přejte mi hladké přistání, taktéž Vám ho přeji...

19. září 2011 v 02:07
Admin
A navíc to s nima pěkně házelo. Tenkrát měli dokonce přesně stanovený limit paliva a co by chtěli nabrat navíc, platili by ze své kešeně. Nicméně i po přechodu do vývrtky ještě chvíli jely všechny motory. Pretty shaky... To znamená, že to s nima pěkně hází... Asi to TU nevydrželo.... :-(
19. září 2011 v 02:02
Admin
19. září 2011 v 02:01
Admin
Kde´s to našel?
19. září 2011 v 02:00
Admin
Takže závěr vyšetřování TU-154M, chyba elektroinstalace. Teda jestli tomu správně rozumim...
19. září 2011 v 01:58
Admin
No smajlíci naštvou - ale vypadá to, že jim zamrzly pitotky...
19. září 2011 v 01:57
gema