Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
24. září 2011 v 20:49
Admin
Nojo - a palubní inženýr se prý procházel při vzletu po letadle. To se toho zase dozvíme. MAK je velice strohý...
22. září 2011 v 21:06
gema
op, vidíš
22. září 2011 v 21:06
gema
Vydíš, už se konečně zabývají přetížením, resp špatným rozpočtem váhy nákladu letadla
19. září 2011 v 14:52
Admin Michal
U havárie TU-134 nechápu, proč se snaží část viny shodit na navigátora? 100g vodky ho určitě nevyvedlo z míry. Kapitán se rozhodl přistát bez pomoci přístrojů za špatné viditelnosti? Tomu říkám nezodpovědnost. VFR naslepo :-(
19. září 2011 v 14:46
Admin Michal
No nevim, nevim. Zablokovaný (zajištěný) knipl? Před každým startem se již na stojánce a při pojíždění kontroluje jeho plynulý chod. Navíc, jak MAK uvádí, byla provedena "letecká modlitba" podle check-listu dvakrát.
19. září 2011 v 11:26
gema
To Alin kolikátá že už je to příčina? Spekulace spekulace a zase spekulace. Jedno je jisté letadlo samo od sebe nespadne. To je vedle útoku ufo ta nejpravděpodobnější příčina
19. září 2011 v 11:23
gema
Psal jsem, že mám zatím koho se zeptat ne
19. září 2011 v 09:42
Alin
19. září 2011 v 02:15
Admin
...ale samozřejmě na jiném letišti a ne u mojí manželky...
19. září 2011 v 02:14
Admin
Ok, tak teď už musim jen zažádat u manželky přistání na letišti v naší ložnici ;) Dobrou noc všem a přejte mi hladké přistání, taktéž Vám ho přeji...
19. září 2011 v 02:07
Admin
A navíc to s nima pěkně házelo. Tenkrát měli dokonce přesně stanovený limit paliva a co by chtěli nabrat navíc, platili by ze své kešeně. Nicméně i po přechodu do vývrtky ještě chvíli jely všechny motory. Pretty shaky... To znamená, že to s nima pěkně hází... Asi to TU nevydrželo.... :-(
19. září 2011 v 02:02
Admin
19. září 2011 v 02:01
Admin
Kde´s to našel?
19. září 2011 v 02:00
Admin
Takže závěr vyšetřování TU-154M, chyba elektroinstalace. Teda jestli tomu správně rozumim...
19. září 2011 v 01:58
Admin
No smajlíci naštvou - ale vypadá to, že jim zamrzly pitotky...
19. září 2011 v 01:57
gema
19. září 2011 v 01:55
gema
(РЛЭ) самолета
Ту-154М и программах подготовки экипажей необходимых рекомендаций по
особенностям пилотирования в продольном канале и использовании механизма
электротриммирования, а также невозможности отработки навыков
пилотирования самолета в штурвальном режиме на больших высотах и углах
атаки из-за отсутствия пригодных д
19. září 2011 v 01:54
gema
Заключение
Причиной катастрофы самолета Ту-154М RA-85185 авиакомпании
«Пулково» явился вывод самолета при полете в штурвальном режиме на
закритические углы атаки и режим сваливания с последующим переходом в
плоский штопор и столкновением с землей с большой вертикальной скоростью.
При отсутствии в Руководстве по летной эксплуатации (Р
19. září 2011 v 01:45
gema
Bohužel, místo minut tam skočili fuck smile
19. září 2011 v 01:31
gema
1101 TWR: Pulkovo 612, I do not understand you.
1102 CPT: Fuck, whats our speed?
1103-1105,2 NAV: S0S, S0S, Pulkovo 612, SOS, SOS, SOS, Pulkovo 612
1106 CPT: What's our speed? What's our speed?
1141,9 CREW: (unintelligeble)
1145 CPT: Left, c'mon!
1149,1 CREW: (unintelligeble)
1150,5 CPT: Vova, c'mon help out Andrew?
1155 NAV: Altitude 2000, Vanya, 2000!
1101 CPT: God damnit!
1103 CREW: Forget (unintelligeble)
1104,1 CPT: (unintelligeble) right.
1105,6 EN: (unintelligeble) falling.
1106,9 NAV: Now left, left (unintelligeble).
1107,9 CREW: (unintelligeble).
1109 CREW: I didn't see it
1109,9 CO: Oh my god...
1111,6 CPT: Pull up, Pull up, Pull up, Pull up! Andrew! Eh, pull up! Pull up Andrew! (unintelligeble)
1120,3 CPT: And now TO power
1121,1 CREW: Left leg, get rid of the bank.
1123,1 CO: (unintelligeble)... don't kill
1123,7 CPT: Andrew, don't panic!
1126,5 CREW: Don't kill! Don't kill! (most likely trainee Andrew Khodnevich - author)
1127,5
CPT: Fucking terrain!
1128,3 CREW: (unintelligeble)
1130 SCREAM. [end of tape]
<< na začátek | < předchozí   | ... 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... |   další > | na konec >>